Regulamin platformy szkoleniowej BenClub
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze szkoleń i zasobów, udostępnionych za pośrednictwem publicznej sieci Internet w oparciu o platformę edukacyjną, dostępną pod adresem: benclub.duzyben.pl
- Platforma edukacyjna (Serwis) - strona www, znajdująca się pod adresem benclub.duzyben.pl (wraz ze wszystkimi podstronami, stanowiącymi jej integralną część), umożliwiająca Użytkownikom korzystanie z jej zasobów, w szczególności przeglądanie
zasobów Serwisu, dostępu do kursów i szkoleń w systemie e-learning, dostępu do testów i ankiet, dostępu do udostępnionych dokumentów, grafik, filmów video i innych materiałów, uczestnictwo w kursach w systemie e-learning, udostępnionych
z wykorzystaniem systemu informatycznego lms (learning management system) za pośrednictwem publicznej sieci Internet.
- Właścicielem platformy edukacyjnej jest: Duży Ben Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach przy ulicy Wiśniowej 11, 62-052 Komorniki, NIP 7773254462 wpisana do rejestru przedsiębiorców – prowadzonego przez Sąd Rejony Poznań – Nowe Miasto i
Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000577163 zwany dalej Usługodawcą.
- Akceptacja niniejszego Regulaminu jest warunkiem korzystania ze szkoleń oraz zasobów Serwisu.
- Zasoby – materiały o charakterze edukacyjno-informacyjnym, udostępnione na Platformie edukacyjnej w postaci prezentacji multimedialnych, szkoleń, testów, e-learningów, filmów video, artykułów, itp.
- Szkolenie e-learningowe - zestaw prezentacji, ćwiczeń, testów, materiałów poglądowych, zapisów audio i video, połączonych w merytoryczną całość, obejmujący zakres wiedzy i praktyki, dostępne poprzez Platformę edukacyjną.
- Szkolenie stacjonarne – szkolenie realizowane w sali szkoleniowej lub w sklepie poprzez trenera.
- Franczyzobiorca - samodzielny przedsiębiorca, któremu spółka Duży Ben Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach. udzieliła co najmniej prawa do posługiwania się nazwą Sieci Handlowej.
- Agent – samodzielny przedsiębiorca, który świadczy zlecenie na podstawie umowy agencyjnej i który prowadzi sklep Duży Ben Sp. z o.o.
- Kierownik sklepu – osoba zatrudniona przez Franczyzobiorcy lub Agenta, który posiada uprawnienia do zarządzania sklepem oraz personelem Franczyzobiorcy lub Agenta, lub osoba zatrudniona przez Duży Ben Sp. z o.o. na podstawie umowy o pracę
na stanowisku Kierownik Sklepu.
- Pracownicy – pełnoletnie, zamieszkałe na terytorium Polski, osoby fizyczne, zatrudnione przez Agentów lub Franczyzobiorców sieci Duży Ben, niezależnie od rodzaju stosunku prawnego stanowiącego podstawę zatrudnienia (np. umowa o pracę,
umowa o dzieło, umowa zlecenie) i pracujące w sklepie Agenta lub Franczyzobiorcy należącym do Sieci Duży Benie, lub osoby fizyczne zatrudnione przez Duży Ben Sp. z o.o. na podstawie umowy o pracę i pracujące w sklepie Sieci Duży Ben.
- Koordynator – pracownik sieci Duży Ben, który pełni funkcję opiekuna sklepu w podległym regionie.
- Administrator – pracownik sieci Duży Ben, który pełni funkcję Administratora platformy edukacyjnej Ben Club.
- Użytkownik - osoba, która po dokonaniu rejestracji i uzyskaniu loginu oraz hasła uzyskała dostęp do platformy edukacyjnej Ben Club.
- Login - ciąg znaków alfanumerycznych (jawny) lub indywidualny adres e-mail.
- Hasło - ciąg znaków alfanumerycznych (niejawny, znany tylko Użytkownikowi), niezbędny do autoryzowanego dostępu do Serwisu i korzystania z jego zasobów, w tym z udziału w udostępnionych w Serwisie szkoleniach.
- Formularz – formularz rejestracyjny do Serwisu oraz formularze zapisów na szkolenia udostępnione w Serwisie.
- Sklep – sklep prowadzony przez Agenta lub Franczyzobiorcę należący do Sieci Duży Ben, w którym Pracownik wykonuje w sposób stały i ciągły pracę lub sklep własny Sieci Duży Ben.
- Duży Ben – Duży Ben Sp. o.o., który jest właścicielem platformy Edukacyjnej.
- Akademia Umiejętności Eurocash – spółka będąca częścią grupy Eurocash S.A., z której mogą korzystać Agenci oraz Franczyzobiorcy na warunkach opisanych w regulaminie serwisu Akademii Umiejętności Eurocash.
- Platforma edukacyjna nie jest Serwisem przeznaczonym dla konsumentów w rozumieniu właściwych przepisów prawa.
II. Warunki techniczne
- W celu prawidłowego korzystania z zasobów Platformy edukacyjnej, w tym uczestnictwa w organizowanych za pośrednictwem Serwisu szkoleniach, niezbędne jest:
- posiadanie szerokopasmowego połączenia z siecią Internet,
- posiadanie komputera, umożliwiającego prawidłowe wyświetlanie zawartości Serwisu,
- włączenie obsługi plików cookies,
- posiadanie zainstalowanej na urządzeniu przeglądarki internetowej w aktualnej wersji z włączoną obsługą CSS i JavaScript,
- posiadanie aktywnego konta e-mail.
- Dostęp do konta możliwy jest przy użyciu przeglądarki WWW. Konfiguracja sprzętowa komputera musi spełniać minimalne wymagania określone przez producenta systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej.
- Urządzenie powinno umożliwiać odtwarzanie dźwięku przez słuchawki lub głośniki. Do nagrywania dźwięku niezbędny jest także mikrofon. Ze względu na zbyt niską jakość nagrań nie zalecamy korzystania z mikrofonów wbudowanych w laptopy.
- Aby korzystać z platformy z rekomendowane jest posiadanie najnowszej wersji przeglądarki internetowej:
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Microsoft Edge
- Opera
- Microsoft Internet Explorer
- Apple Safari
- Informacje dla użytkowników urządzeń mobilnych: Z większości funkcji serwisu można korzystać na kompatybilnych telefonach komórkowych i tabletach:
- Android - przeglądarka Chrome
- iOS - przeglądarka Safari
- Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
- Usługodawca dopełni należytej staranności, aby Serwis wyświetlał się poprawnie na urządzeniach przenośnych (telefon, tablet, smartfon) oraz aby korzystając z tych urządzeń Użytkownicy mogli bez niedogodności korzystać z jego zasobów.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z części lub całości zasobów Serwisu, jeśli niemożność ta spowodowana jest brakami technicznymi po stronie Użytkownika w szczególności z powodu niewłaściwej konfiguracji
przeglądarki internetowej czy niedostatecznej wydajności sprzętu.
- Usługodawca gwarantuje, iż korzystanie z zasobów Serwisu nie powoduje po stronie Użytkownika instalacji jakiegokolwiek oprogramowania bez jego wiedzy i zgody. Do korzystania z zasobów Serwisu nie jest wymagane instalowanie oprogramowania
dedykowanego.
III. Zasady uzyskiwania dostępu do szkoleń, zasobów i platformy edukacyjnej
- Dostęp do Serwisu, Szkoleń i innych zasobów Platformy edukacyjnej posiadają Użytkownicy.
- Aby uzyskać status Użytkownika i dostęp do Serwisu, Szkoleń i innych zasobów Platformy edukacyjnej konieczne jest przejście przez osobę następującej procedury przystąpienia do Platformy edukacyjnej:
- Agenci i Franczyzobiorcy, którzy chcą uzyskać dostęp do Platformy edukacyjnej www.benclub.duzyben.pl i otrzymać login i hasło, zgłaszają taką informację na adres mailowy benclub@duzyben.pl, podając:
- Unikatowy numer sklepu (jeśli jest nadany),
- Imię i nazwisko Agenta lub Franczyzobiorcy lub imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentacji Agenta/Franczyzobiorcy (w przypadku podmiotów niebędących osobami fizycznymi) wraz z adresem mailowym.
- Agenci/Franczyzobiorcy na podany adres mailowy otrzymają link aktywacyjny
- Po kliknięciu w link aktywacyjny i zaakceptowaniu niniejszego regulaminu, Agent/Franczyzobiorca lub Kierownik Sklepu może założyć konta wszystkim Pracownikom, umożliwiając im tym samym dostęp do Serwisu.
- Agent/Franczyzobiorca może założyć wybranym pracownikom konta Kierownika Sklepu, które umożliwiają tworzenie kont współpracownikom. Kierownik Sklepu działając w imieniu Agenta lub Franczyzobiorcy może zakładać konta współpracownikom,
pod warunkiem pozyskania przez Agenta/Franczyzobiorcy zgód na przekazanie danych do Platformy Edukacyjnej prowadzonej przez Duży Ben Sp. z o.o., o których mowa powyżej.
- Dostęp do Szkoleń oraz innych Zasobów udostępnianych za pośrednictwem Platformy edukacyjnej wymaga od Użytkownika podania Loginu i Hasła. Użytkownik może zmienić Hasło w dowolnym momencie po zakończeniu procesu Rejestracji.
- Z Platformy edukacyjnej mogą korzystać Pracownicy Agenta/Franczyzobiorcy lub sklepów własnych zatrudnionych przez Duży Ben Sp. z o.o., którzy zostali wskazani, za ich zgodą, przez Agenta / Franczyzobiorcę / Kierownika Sklepu oraz ukończyli
proces rejestracji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny i zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
- Każdy Pracownik Agenta lub Franczyzobiorcy, stając się Użytkownikiem, przyjmuje do wiadomości, że Agent / Franczyzobiorca / Kierownik Sklepu ma wgląd w wyniki Pracownika, w celu weryfikacji przez przełożonego wykonania szkoleń przez Pracownika
oraz, że Duży Ben ma wgląd w wyniki Pracowników w celach wskazanych w kolejnym postanowieniu Regulaminu.
- Każdy pracownik sklepu własnego, stając się Użytkownikiem, przyjmuje do wiadomości, że wgląd do jego wyników ma jego przełożony.
- Każdy Agent/Franczyzobiorca/Kierownik Sklepu stając się Użytkownikiem, przyjmuje do wiadomości, że Duży Ben ma wgląd w wyniki jego oraz jego pracowników, do celów statystycznych.
- Korzystanie ze szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń on-line oferowanych przez Duży Ben Sp. z o.o. nie podlega dodatkowym opłatom i jest bezpłatne.
IV. Grywalizacja na Platformie edukacyjnej
- Platforma edukacyjna zawiera moduł grywalizacji mający na celu punktowanie i nagradzanie Użytkowników za realizowane przez nich aktywności na Platformie.
- Użytkownik Platformy może zdobyć punkty za realizację następujących zasobów: realizację kursów e-learningowych, ankiet, testów wiedzy, oglądanie filmów wideo, udział w szkoleniach stacjonarnych, udział w webinariach i szkoleniach on-line,
awansach na kolejny poziom oraz innych wskazanych przez Administratora Platformy Edukacyjnej.
- Liczba punktów zdobyta za realizację zasobów na Platformie jest ustalana przez Administratora.
- Użytkownik Platformy może stracić punkty brak udziału w szkoleniach stacjonarnych lub szkoleniach on-line, na które się zapisał. Liczba straconych punktów jest ustalana przez Administratora.
- Suma zdobytych przez Użytkownika punktów wpływa na zajmowane przez niego miejsce w rankingu, który stanowi integralną część Platformy Edukacyjnej.
- Suma zdobytych przez Użytkownika punktów wpływa na osiągnięty przez niego poziom. Poziomy mają na celu zachęcić Użytkowników do aktywnego korzystania z platformy oraz definiować poziom zdobytej wiedzy przez Użytkownika.
- Ranking o którym mowa w §IV, pkt 5 podzielony jest na 2 części:
- Ranking indywidualny – zawiera listę wszystkich użytkowników platformy, którzy pracują w sklepach Duży Ben. W rankingu wyświetlane są dane Użytkownika – imię i nazwisko, liczba punktów Użytkownika oraz jego aktualny poziom. Dane
wyświetlane są dla 10 sąsiadujących użytkowników platformy (5 przed użytkownikiem i 5 za użytkownikiem w rankingu).
- Ranking grupowy – zawiera sumę punktów zdobytych przez wszystkich Użytkowników przypisanych do danego sklepu Duży Ben. W rankingu tym prezentowane są dane wszystkich sklepów Duży Ben.
- W ramach procesu grywalizacji Użytkownicy zdobywać mogą oznaki za szczególne osiągnięcia. Wraz z odznakami Użytkownik otrzymuje punkty, które są uwzględnione w rankingu punktowym, o którym mowa w §IV, pkt 7 niniejszego regulaminu.
- Duży Ben zastrzega sobie prawo do zmiany systemu nagradzania lub wprowadzenia dodatkowego systemu nagradzania Użytkowników za realizację zasobów opisanych w §4, pkt 2 niniejszego regulaminu. Wprowadzenie dodatkowego systemu nagradzania
zostanie wprowadzone w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty ogłoszenia zmian w systemie za pośrednictwem Platformy edukacyjnej.
V. Korzystanie z Platformy przez pracowników Agentów i Franczyzobiorców
- Na wniosek Agenta lub Franczyzobiorcy Duży Ben może umożliwić dostęp do Platformy Edukacyjnej pracownikom Agentów i Franczyzobiorców. W tym celu Agent/Franczyzobiorca zobowiązany jest przekazać do Administratora listę pracowników wraz
ze służbowymi adresami mailowymi.
- Na podane adresy mailowe pracownicy Agenta/Franczyzoiorcy otrzymają link aktywacyjny. Po kliknięciu w link aktywacyjny i zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu, pracownik Agenta/Franczyzobiorcy uzyskuje dostęp do Platformy edukacyjnej.
- Z Platformy edukacyjnej mogą korzystać pracownicy Agenta/Franczyzobiorcy, którzy zostali wskazani przez Agenta/Franczyzobiorcę oraz ukończyli proces rejestracji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny i zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
- Do pracowników Agentów/Franczyzobiorców, którzy uzyskali dostęp do Platformy Edukacyjnej, stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Użytkowników, za wyjątkiem rozdziału 3 pkt 1-2 oraz pkt 6 niniejszego regulaminu.
VI. Korzystanie z Platformy przez pracowników sklepów własnych.
- Na wniosek Kierownika Sklepu, Duży Ben może umożliwić dostęp do Platformy Edukacyjnej pracownikom sklepu własnego. W tym celu Kierownik Sklepu zobowiązany jest przekazać do Administratora listę pracowników wraz ze służbowymi adresami mailowymi.
- Na podane adresy mailowe pracownicy sklepu własnego otrzymają link aktywacyjny. Po kliknięciu w link aktywacyjny i zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu, pracownik sklepu własnego uzyskuje dostęp do Platformy edukacyjnej.
- Z Platformy edukacyjnej mogą korzystać pracownicy sklepów własnych, którzy zostali wskazani przez Kierownika Sklepu oraz ukończyli proces rejestracji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny i zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
- Do pracowników sklepów własnych, którzy uzyskali dostęp do Platformy Edukacyjnej, stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Użytkowników, za wyjątkiem rozdziału 3 pkt 1-2, pkt 4 oraz 6 niniejszego regulaminu.
VII. Obowiązki Użytkownika
- Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z zasobów Platformy edukacyjnej w sposób zgodny z obowiązującym prawem, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami Regulaminu.
- Korzystanie ze wszystkich Zasobów Platformy edukacyjnej wymaga logowania.
- Rejestrując się do Platformy edukacyjnej oraz podając dane w zakładce „moje konto” Użytkownik potwierdza autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym danych podanych w toku rejestracji oraz wyraża zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu,
uznając jego wiążący charakter.
- Użytkownik zobowiązany jest w szczególności:
- podać prawdziwe dane podczas Rejestracji oraz w zakładce „moje konto”
- powiadomić Duży Ben o wszelkich nieprawidłowościach w pracy, usterkach oraz o przerwach w dostępie do Szkoleń,
- do ochrony oraz nieudostępniania osobom trzecim swojego Loginu i Hasła.
- Użytkownik nie może przenieść praw i obowiązków wynikających z udziału w Szkoleniu na osoby trzecie.
VIII. Usunięcie konta Użytkownika i inne ograniczenia w dostępie do Platformy edukacyjnej
- Duży Ben jest uprawniony do usunięcia Loginu Użytkownika lub innego ograniczenia dostępu do zasobów Platformy edukacyjnej - według uznania- w przypadku, gdy:
- Użytkownik nie dokonał logowania do Platformy przez okres kolejnych 6 miesięcy,
- Użytkownik wykorzystuje konto niezgodnie z postanowieniami obowiązującego prawa lub Regulaminu,
- Login zdefiniowany przez Użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub niezgodnym z dobrymi obyczajami,
- Użytkownik nie jest już Agentem/Franczyzobiorcom sieci Duży Ben, nie jest Pracownikiem Agenta/Franczyzobiorcy lub nie jest pracownikiem sklepu własnego Duży Ben
- dane Użytkownika są niekompletne, niezgodne z prawdą, uniemożliwiające skuteczny kontakt.
- Usługodawca nie ma obowiązku informować Użytkownika o okolicznościach powodujących usunięcie Loginu lub ograniczenie dostępu Użytkownika do Zasobów Portalu edukacyjnego.
- Użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z dostępu do Platformy Edukacyjnej i zgłosić potrzebę usunięcia jego konta poprzez wysłanie wiadomości na adres benclub@duzyben.pl.
IX. Odpowiedzialność
- Jeżeli inaczej nie określono Platforma edukacyjna, Szkolenia oraz poszczególne elementy w nich użyte stanowią własność Usługodawcy i są objęte ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. O prawie autorskim i prawach pokrewnych
(t.j. Dz.U. z 2018 r. Poz. 1191).
- Informacje zawarte na Platformie edukacyjnej, Szkoleniach i innych Zasobach służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym.
- Autorzy Szkoleń, a także wszelkich informacji publikowanych na Platformie edukacyjnej i jej Zasobach dołożyli starań, aby treści w nich zawarte były zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Podane informacje nie stanowią jednak źródła
prawa, urzędowej interpretacji przepisów prawa, a także nie są oficjalnym stanowiskiem właściwych organów lub władz.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Szkoleniach i innych Zasobach Platformy edukacyjnej portalu bez wcześniejszego powiadomienia Użytkowników.
- Żaden element Serwisu oraz Platformy edukacyjnej nie może być kopiowany lub rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie lub w jakikolwiek sposób, w tym w szczególności poprzez fotokopiowanie, drukowanie, nagrywanie na dyski twarde, dyski CD/DVD
bądź inne środki służące przechowywaniu danych, bez zgody Usługodawcy.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- Działania osób trzecich obsługujących sprzęt i oprogramowanie zapewniające prawidłowe i nieprzerwane działanie sieci publicznej Internet i stacji roboczej Użytkownika,
- Przypadki braku dostępności Platformy edukacyjnej, Szkoleń i innych Zasobów zaistniałe w związku z awarią systemu łączności telekomunikacyjnej oraz za inne skutki wadliwego działania łączy telekomunikacyjnych i szkód przez nie
wywołanych, bez względu na przyczyny szkody powstałe w wyniku korzystania bądź niemożności korzystania z Serwisu, Platformy edukacyjnej, Szkoleń i innych Zasobów, jak również wynikłych z bezpośredniego lub pośredniego stosowania
zawartych w nich informacji, zastosowania w praktyce prezentowanych w nich przykładów, dokładność i kompletność przedstawionych w nich informacji,
- Szkody powstałe w wyniku uszkodzenia sprzętu komputerowego Użytkownika bądź jego zasobów danych w trakcie lub w związku z korzystaniem z Platformy edukacyjnej, Szkoleń i innych Zasobów, w szczególności na skutek przedostania się
do systemu informatycznego Użytkownika wirusów komputerowych.
- Korzystanie z Platformy edukacyjnej odbywa się na wyłączne ryzyko Użytkownika i na jego koszt związany z połączeniem z Internetem. Usługodawca nie gwarantuje niewadliwego i nieprzerwanego dostępu.
- Usługodawca nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji.
- Usługodawca nie gwarantuje, że informacje przesyłane za pomocą Internetu dotrą do Użytkownika w bezbłędnej, kompletnej i pełnej formie.
X. Polityka restartowania i aktualizacji Platformy edukacyjnej
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
- okresowego wyłączania Platformy edukacyjnej bez uprzedniego powiadomienia Użytkowników, w sytuacji, gdy będzie to konieczne z ważnych przyczyn technicznych i organizacyjnych, bądź z ważnych przyczyn wynikających z niezależnych
od Usługodawcę i niezawinionych przez Usługodawcę czynników zewnętrznych,
- natychmiastowego skasowania każdej treści bez uprzedniego powiadomienia Użytkownika, w wypadku naruszenia przez daną treść postanowień niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów
- Wszelkie inne komunikaty o ewentualnych wyłączeniach Serwisu lub Platformy edukacyjnej będą wcześniej publikowane na stronie www lub wysyłane w formie e-maili przynajmniej na 12 godzin przez wyłączeniem.
- W trakcie restartu bądź wyłączenia Serwisu lub Platformy edukacyjnej, odwołanie do strony głównej ze wszystkich domen, powoduje wyświetlenie informacji o chwilowej niedostępności.
XI. Postępowanie reklamacyjne
- Użytkownik jest uprawniony do złożenia reklamacji w zakresie funkcjonowania Platformy edukacyjnej oraz jej Zasobów wysyłając reklamację na adres e-mail: benclub@duzyben.pl. Użytkownik może również złożyć reklamację w formie pisemnej wysyłając
reklamację na adres: Duży Ben Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach ul. Wiśniowa 11 z dopiskiem: „Reklamacja platforma BenClub”.
- Treść reklamacji musi:
- zawierać imię i nazwisko Użytkownika lub login Użytkownika lub identyfikować inny podmiot składający reklamację w sposób niebudzący wątpliwości,
- wskazywać okoliczności będące przyczyną reklamacji oraz
- zawierać żądanie wynikające ze złożonej reklamacji.
- Reklamacja uniemożliwiająca identyfikację osoby, której dane dotyczą będzie, w zależności od decyzji Usługodawcy, pozostawiona bez odpowiedzi lub Usługodawca wezwie reklamującego o uzupełnienie danych identyfikujących reklamującego – chyba
że Usługodawca rozwiąże problem wskazany przez reklamującego.
- W przypadku innych braków Usługodawca w terminie 30 dni od jej otrzymania wezwie reklamującego do ich uzupełnienia w terminie 14 dni, pod rygorem pozostawienia jej bez odpowiedzi.
- Usługodawca udziela odpowiedzi na kompletną reklamację w terminie 30 dni od jej otrzymania.
- Terminy z niniejszego rozdziału są zachowane w przypadku, gdy Usługodawca lub reklamujący wyślą pocztą lub kurierem odpowiedź w zakreślonym terminie, jeżeli odpowiedź została prawidłowo zaadresowana do zainteresowanego.
- W uzasadnionych przypadkach Usługodawca będzie uprawniony do wydłużenia terminu na udzielenie odpowiedzi na reklamację, o czym poinformuje reklamującego. Brak udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie nie może jednak być poczytywany
za uznanie roszczenia przez Usługodawcę.
XII. Pełna klauzula informacyjna – RODO
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Duży Ben sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail bok@duzyben.pl, lub pisemnie na adres
siedziby Administratora.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail iod_duzy_ben@eurocash.pl, telefonicznie pod numerem +48 61 333 2272 lub pisemnie na adres siedziby Administratora w każdej sprawie
dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- W przypadku, jeżeli jest Pani/Pan pracownikiem podmiotu współpracującego z Administratorem, Pani/Pana dane osobowe obejmujące imię, nazwisko, stanowisko, dział pracownika, służbowy adres e-mail, mogliśmy otrzymać od Pani/Pana pracodawcy
w celu założenia konta w platformie e-learningowej.
- Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane:
- w celu umożliwienia korzystania z platformy e-learningowej oraz obsługi konta – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy;
- w celu umożliwienia sprawdzania wiedzy w postaci testów, wyrażania opinii w postaci ankiet, zapoznawania się z ofertą szkoleniową Administratora i zapisywania się na oferowane wydarzenia oraz korzystania z bazy wiedzy umieszczonej
na platformie e-learningowej, a także motywowania do podnoszenia wiedzy i wyników (w tym wyników sprzedażowych) poprzez organizowanie grywalizacji i publikowanie rankingów – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony
interes Administratora, polegający na poprawie wyników biznesowych poprzez podnoszenie świadomości i wiedzy personelu;
- w celach raportowymi analitycznym – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegającym na sporządzaniu analiz i statystyk oraz poprawie funkcjonalności platformy;
- w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obrony swoich interesów
gospodarczych
- w celu wykonywanie rozliczeń podatkowych - podstawą prawną przetwarzania są przepisy prawa podatkowego;
- w celu rozpatrywania reklamacji – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy.
- Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, w szczególności dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym wsparcie administracyjne oraz podmiotom świadczącym usługi szkoleniowe.
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres – odpowiednio – trwania umowy łączącej Panią/Pana z Administratorem (pracownicy, agenci i franczyzobiorcy Administratora) lub z agentem/franczyzobiorcą Administratora, a także przez
okres rozpatrywania reklamacji, lub okres trwania prawnie uzasadnionego interesu administratora lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres niezbędny dla dochodzenia
lub obrony przed roszczeniami. Dane będą przechowywane przez okres 6 lat dla celów podatkowych, jeżeli w związku z korzystaniem z Platformy e-learningowej została Pani/Panu przyznana nagroda lub inne świadczenie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania oraz w zakresie w jakim przetwarzanie danych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu
Administratora - prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
- Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. W Polsce właściwym organem jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W przypadku, jeżeli Pani / Pan samodzielnie przekazał/a swoje dane osobowe Administratorowi celem rejestracji na platformie, podanie danych jest niezbędne celem wykonania umowy z Administratorem. Bez podania danych, wykonanie umowy nie
jest możliwe.
- Podczas udziału w szkoleniu produktowym może Pani/Pan zostać poproszony o wyrażenie anonimowej opinii na temat produktu oferowanego przez Administratora poprzez narzędzie mentimeter.com, na przykład poprzez dodanie oceny punktowej, ikony, etc. Administrator nie będzie przetwarzać danych związanych z wyrażaniem ww. opinii. Pani/Pana dane w postaci adresu IP mogą być zbierane przez dostawcę narzędzia mentimeter.com. Więcej informacji o tym, w jaki sposób dostawca narzędzia mentimeter.com może przetwarzać Pani/Pana dane znajduje się w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://www.mentimeter.com/privacy.
XIII. Postanowienia końcowe
- Usługodawca po uprzednim potwierdzeniu z Użytkownikiem potrzeby poprawienia danych Użytkownika, Usługodawca dokona stosownej korekty drobnych błędów/oczywistych pomyłek pisarskich we wprowadzonych przez Użytkownika danych, w szczególności
takich błędów jak tzw. literówki w treści imienia lub nazwiska.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
- Wszelkie zmiany wprowadzone do Regulaminu stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie www.benclub.duzyben.pl z zastrzeżeniem zmian w wysokości opłat wynikających z Regulaminu. O każdej zmianie regulaminu Użytkownik
zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną wysłaną na adres konta e-mail podany przy rejestracji na Platformę edukacyjną lub dostępnym w profilu Użytkownika.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy