Regulamin platformy szkoleniowej BenClub

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze szkoleń i zasobów, udostępnionych za pośrednictwem publicznej sieci Internet w oparciu o platformę edukacyjną, dostępną pod adresem: benclub.duzyben.pl
  2. Platforma edukacyjna (Serwis) - strona www, znajdująca się pod adresem benclub.duzyben.pl (wraz ze wszystkimi podstronami, stanowiącymi jej integralną część), umożliwiająca Użytkownikom korzystanie z jej zasobów, w szczególności przeglądanie zasobów Serwisu, dostępu do kursów i szkoleń w systemie e-learning, dostępu do testów i ankiet, dostępu do udostępnionych dokumentów, grafik, filmów video i innych materiałów, uczestnictwo w kursach w systemie e-learning, udostępnionych z wykorzystaniem systemu informatycznego lms (learning management system) za pośrednictwem publicznej sieci Internet.
  3. Właścicielem platformy edukacyjnej jest: Duży Ben Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach przy ulicy Wiśniowej 11, 62-052 Komorniki, NIP 7773254462 wpisana do rejestru przedsiębiorców – prowadzonego przez Sąd Rejony Poznań – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000577163 zwany dalej Usługodawcą.
  4. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest warunkiem korzystania ze szkoleń oraz zasobów Serwisu.
  5. Zasoby – materiały o charakterze edukacyjno-informacyjnym, udostępnione na Platformie edukacyjnej w postaci prezentacji multimedialnych, szkoleń, testów, e-learningów, filmów video, artykułów, itp.
  6. Szkolenie e-learningowe - zestaw prezentacji, ćwiczeń, testów, materiałów poglądowych, zapisów audio i video, połączonych w merytoryczną całość, obejmujący zakres wiedzy i praktyki, dostępne poprzez Platformę edukacyjną.
  7. Szkolenie stacjonarne – szkolenie realizowane w sali szkoleniowej lub w sklepie poprzez trenera.
  8. Franczyzobiorca - samodzielny przedsiębiorca, któremu spółka Duży Ben Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach. udzieliła co najmniej prawa do posługiwania się nazwą Sieci Handlowej.
  9. Agent – samodzielny przedsiębiorca, który świadczy zlecenie na podstawie umowy agencyjnej i który prowadzi sklep Duży Ben Sp. z o.o.
  10. Kierownik sklepu – osoba zatrudniona przez Franczyzobiorcy lub Agenta, który posiada uprawnienia do zarządzania sklepem oraz personelem Franczyzobiorcy lub Agenta, lub osoba zatrudniona przez Duży Ben Sp. z o.o. na podstawie umowy o pracę na stanowisku Kierownik Sklepu.
  11. Pracownicy – pełnoletnie, zamieszkałe na terytorium Polski, osoby fizyczne, zatrudnione przez Agentów lub Franczyzobiorców sieci Duży Ben, niezależnie od rodzaju stosunku prawnego stanowiącego podstawę zatrudnienia (np. umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie) i pracujące w sklepie Agenta lub Franczyzobiorcy należącym do Sieci Duży Benie, lub osoby fizyczne zatrudnione przez Duży Ben Sp. z o.o. na podstawie umowy o pracę i pracujące w sklepie Sieci Duży Ben.
  12. Koordynator – pracownik sieci Duży Ben, który pełni funkcję opiekuna sklepu w podległym regionie.
  13. Administrator – pracownik sieci Duży Ben, który pełni funkcję Administratora platformy edukacyjnej Ben Club.
  14. Użytkownik - osoba, która po dokonaniu rejestracji i uzyskaniu loginu oraz hasła uzyskała dostęp do platformy edukacyjnej Ben Club.
  15. Login - ciąg znaków alfanumerycznych (jawny) lub indywidualny adres e-mail.
  16. Hasło - ciąg znaków alfanumerycznych (niejawny, znany tylko Użytkownikowi), niezbędny do autoryzowanego dostępu do Serwisu i korzystania z jego zasobów, w tym z udziału w udostępnionych w Serwisie szkoleniach.
  17. Formularz – formularz rejestracyjny do Serwisu oraz formularze zapisów na szkolenia udostępnione w Serwisie.
  18. Sklep – sklep prowadzony przez Agenta lub Franczyzobiorcę należący do Sieci Duży Ben, w którym Pracownik wykonuje w sposób stały i ciągły pracę lub sklep własny Sieci Duży Ben.
  19. Duży Ben – Duży Ben Sp. o.o., który jest właścicielem platformy Edukacyjnej.
  20. Akademia Umiejętności Eurocash – spółka będąca częścią grupy Eurocash S.A., z której mogą korzystać Agenci oraz Franczyzobiorcy na warunkach opisanych w regulaminie serwisu Akademii Umiejętności Eurocash.
  21. Platforma edukacyjna nie jest Serwisem przeznaczonym dla konsumentów w rozumieniu właściwych przepisów prawa.

II. Warunki techniczne

  1. W celu prawidłowego korzystania z zasobów Platformy edukacyjnej, w tym uczestnictwa w organizowanych za pośrednictwem Serwisu szkoleniach, niezbędne jest:
    1. posiadanie szerokopasmowego połączenia z siecią Internet,
    2. posiadanie komputera, umożliwiającego prawidłowe wyświetlanie zawartości Serwisu,
    3. włączenie obsługi plików cookies,
    4. posiadanie zainstalowanej na urządzeniu przeglądarki internetowej w aktualnej wersji z włączoną obsługą CSS i JavaScript,
    5. posiadanie aktywnego konta e-mail.
  2. Dostęp do konta możliwy jest przy użyciu przeglądarki WWW. Konfiguracja sprzętowa komputera musi spełniać minimalne wymagania określone przez producenta systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej.
  3. Urządzenie powinno umożliwiać odtwarzanie dźwięku przez słuchawki lub głośniki. Do nagrywania dźwięku niezbędny jest także mikrofon. Ze względu na zbyt niską jakość nagrań nie zalecamy korzystania z mikrofonów wbudowanych w laptopy.
  4. Aby korzystać z platformy z rekomendowane jest posiadanie najnowszej wersji przeglądarki internetowej:
    • Google Chrome
    • Mozilla Firefox
    • Microsoft Edge
    • Opera
    • Microsoft Internet Explorer
    • Apple Safari
  5. Informacje dla użytkowników urządzeń mobilnych: Z większości funkcji serwisu można korzystać na kompatybilnych telefonach komórkowych i tabletach:
    1. Android - przeglądarka Chrome
    2. iOS - przeglądarka Safari
  6. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
  7. Usługodawca dopełni należytej staranności, aby Serwis wyświetlał się poprawnie na urządzeniach przenośnych (telefon, tablet, smartfon) oraz aby korzystając z tych urządzeń Użytkownicy mogli bez niedogodności korzystać z jego zasobów.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z części lub całości zasobów Serwisu, jeśli niemożność ta spowodowana jest brakami technicznymi po stronie Użytkownika w szczególności z powodu niewłaściwej konfiguracji przeglądarki internetowej czy niedostatecznej wydajności sprzętu.
  9. Usługodawca gwarantuje, iż korzystanie z zasobów Serwisu nie powoduje po stronie Użytkownika instalacji jakiegokolwiek oprogramowania bez jego wiedzy i zgody. Do korzystania z zasobów Serwisu nie jest wymagane instalowanie oprogramowania dedykowanego.

III. Zasady uzyskiwania dostępu do szkoleń, zasobów i platformy edukacyjnej

  1. Dostęp do Serwisu, Szkoleń i innych zasobów Platformy edukacyjnej posiadają Użytkownicy.
  2. Aby uzyskać status Użytkownika i dostęp do Serwisu, Szkoleń i innych zasobów Platformy edukacyjnej konieczne jest przejście przez osobę następującej procedury przystąpienia do Platformy edukacyjnej:
    1. Agenci i Franczyzobiorcy, którzy chcą uzyskać dostęp do Platformy edukacyjnej www.benclub.duzyben.pl i otrzymać login i hasło, zgłaszają taką informację na adres mailowy benclub@duzyben.pl, podając:
      • Unikatowy numer sklepu (jeśli jest nadany),
      • Imię i nazwisko Agenta lub Franczyzobiorcy lub imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentacji Agenta/Franczyzobiorcy (w przypadku podmiotów niebędących osobami fizycznymi) wraz z adresem mailowym.
    2. Agenci/Franczyzobiorcy na podany adres mailowy otrzymają link aktywacyjny
    3. Po kliknięciu w link aktywacyjny i zaakceptowaniu niniejszego regulaminu, Agent/Franczyzobiorca lub Kierownik Sklepu może założyć konta wszystkim Pracownikom, umożliwiając im tym samym dostęp do Serwisu.
    4. Agent/Franczyzobiorca może założyć wybranym pracownikom konta Kierownika Sklepu, które umożliwiają tworzenie kont współpracownikom. Kierownik Sklepu działając w imieniu Agenta lub Franczyzobiorcy może zakładać konta współpracownikom, pod warunkiem pozyskania przez Agenta/Franczyzobiorcy zgód na przekazanie danych do Platformy Edukacyjnej prowadzonej przez Duży Ben Sp. z o.o., o których mowa powyżej.
    5. Dostęp do Szkoleń oraz innych Zasobów udostępnianych za pośrednictwem Platformy edukacyjnej wymaga od Użytkownika podania Loginu i Hasła. Użytkownik może zmienić Hasło w dowolnym momencie po zakończeniu procesu Rejestracji.
  3. Z Platformy edukacyjnej mogą korzystać Pracownicy Agenta/Franczyzobiorcy lub sklepów własnych zatrudnionych przez Duży Ben Sp. z o.o., którzy zostali wskazani, za ich zgodą, przez Agenta / Franczyzobiorcę / Kierownika Sklepu oraz ukończyli proces rejestracji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny i zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
  4. Każdy Pracownik Agenta lub Franczyzobiorcy, stając się Użytkownikiem, przyjmuje do wiadomości, że Agent / Franczyzobiorca / Kierownik Sklepu ma wgląd w wyniki Pracownika, w celu weryfikacji przez przełożonego wykonania szkoleń przez Pracownika oraz, że Duży Ben ma wgląd w wyniki Pracowników w celach wskazanych w kolejnym postanowieniu Regulaminu.
  5. Każdy pracownik sklepu własnego, stając się Użytkownikiem, przyjmuje do wiadomości, że wgląd do jego wyników ma jego przełożony.
  6. Każdy Agent/Franczyzobiorca/Kierownik Sklepu stając się Użytkownikiem, przyjmuje do wiadomości, że Duży Ben ma wgląd w wyniki jego oraz jego pracowników, do celów statystycznych.
  7. Korzystanie ze szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń on-line oferowanych przez Duży Ben Sp. z o.o. nie podlega dodatkowym opłatom i jest bezpłatne.

IV. Grywalizacja na Platformie edukacyjnej

  1. Platforma edukacyjna zawiera moduł grywalizacji mający na celu punktowanie i nagradzanie Użytkowników za realizowane przez nich aktywności na Platformie.
  2. Użytkownik Platformy może zdobyć punkty za realizację następujących zasobów: realizację kursów e-learningowych, ankiet, testów wiedzy, oglądanie filmów wideo, udział w szkoleniach stacjonarnych, udział w webinariach i szkoleniach on-line, awansach na kolejny poziom oraz innych wskazanych przez Administratora Platformy Edukacyjnej.
  3. Liczba punktów zdobyta za realizację zasobów na Platformie jest ustalana przez Administratora.
  4. Użytkownik Platformy może stracić punkty brak udziału w szkoleniach stacjonarnych lub szkoleniach on-line, na które się zapisał. Liczba straconych punktów jest ustalana przez Administratora.
  5. Suma zdobytych przez Użytkownika punktów wpływa na zajmowane przez niego miejsce w rankingu, który stanowi integralną część Platformy Edukacyjnej.
  6. Suma zdobytych przez Użytkownika punktów wpływa na osiągnięty przez niego poziom. Poziomy mają na celu zachęcić Użytkowników do aktywnego korzystania z platformy oraz definiować poziom zdobytej wiedzy przez Użytkownika.
  7. Ranking o którym mowa w §IV, pkt 5 podzielony jest na 2 części:
    1. Ranking indywidualny – zawiera listę wszystkich użytkowników platformy, którzy pracują w sklepach Duży Ben. W rankingu wyświetlane są dane Użytkownika – imię i nazwisko, liczba punktów Użytkownika oraz jego aktualny poziom. Dane wyświetlane są dla 10 sąsiadujących użytkowników platformy (5 przed użytkownikiem i 5 za użytkownikiem w rankingu).
    2. Ranking grupowy – zawiera sumę punktów zdobytych przez wszystkich Użytkowników przypisanych do danego sklepu Duży Ben. W rankingu tym prezentowane są dane wszystkich sklepów Duży Ben.
  8. W ramach procesu grywalizacji Użytkownicy zdobywać mogą oznaki za szczególne osiągnięcia. Wraz z odznakami Użytkownik otrzymuje punkty, które są uwzględnione w rankingu punktowym, o którym mowa w §IV, pkt 7 niniejszego regulaminu.
  9. Duży Ben zastrzega sobie prawo do zmiany systemu nagradzania lub wprowadzenia dodatkowego systemu nagradzania Użytkowników za realizację zasobów opisanych w §4, pkt 2 niniejszego regulaminu. Wprowadzenie dodatkowego systemu nagradzania zostanie wprowadzone w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty ogłoszenia zmian w systemie za pośrednictwem Platformy edukacyjnej.

V. Korzystanie z Platformy przez pracowników Agentów i Franczyzobiorców

  1. Na wniosek Agenta lub Franczyzobiorcy Duży Ben może umożliwić dostęp do Platformy Edukacyjnej pracownikom Agentów i Franczyzobiorców. W tym celu Agent/Franczyzobiorca zobowiązany jest przekazać do Administratora listę pracowników wraz ze służbowymi adresami mailowymi.
  2. Na podane adresy mailowe pracownicy Agenta/Franczyzoiorcy otrzymają link aktywacyjny. Po kliknięciu w link aktywacyjny i zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu, pracownik Agenta/Franczyzobiorcy uzyskuje dostęp do Platformy edukacyjnej.
  3. Z Platformy edukacyjnej mogą korzystać pracownicy Agenta/Franczyzobiorcy, którzy zostali wskazani przez Agenta/Franczyzobiorcę oraz ukończyli proces rejestracji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny i zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
  4. Do pracowników Agentów/Franczyzobiorców, którzy uzyskali dostęp do Platformy Edukacyjnej, stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Użytkowników, za wyjątkiem rozdziału 3 pkt 1-2 oraz pkt 6 niniejszego regulaminu.

VI. Korzystanie z Platformy przez pracowników sklepów własnych.

  1. Na wniosek Kierownika Sklepu, Duży Ben może umożliwić dostęp do Platformy Edukacyjnej pracownikom sklepu własnego. W tym celu Kierownik Sklepu zobowiązany jest przekazać do Administratora listę pracowników wraz ze służbowymi adresami mailowymi.
  2. Na podane adresy mailowe pracownicy sklepu własnego otrzymają link aktywacyjny. Po kliknięciu w link aktywacyjny i zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu, pracownik sklepu własnego uzyskuje dostęp do Platformy edukacyjnej.
  3. Z Platformy edukacyjnej mogą korzystać pracownicy sklepów własnych, którzy zostali wskazani przez Kierownika Sklepu oraz ukończyli proces rejestracji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny i zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
  4. Do pracowników sklepów własnych, którzy uzyskali dostęp do Platformy Edukacyjnej, stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Użytkowników, za wyjątkiem rozdziału 3 pkt 1-2, pkt 4 oraz 6 niniejszego regulaminu.

VII. Obowiązki Użytkownika

  1. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z zasobów Platformy edukacyjnej w sposób zgodny z obowiązującym prawem, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami Regulaminu.
  2. Korzystanie ze wszystkich Zasobów Platformy edukacyjnej wymaga logowania.
  3. Rejestrując się do Platformy edukacyjnej oraz podając dane w zakładce „moje konto” Użytkownik potwierdza autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym danych podanych w toku rejestracji oraz wyraża zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu, uznając jego wiążący charakter.
  4. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności:
    1. podać prawdziwe dane podczas Rejestracji oraz w zakładce „moje konto”
    2. powiadomić Duży Ben o wszelkich nieprawidłowościach w pracy, usterkach oraz o przerwach w dostępie do Szkoleń,
    3. do ochrony oraz nieudostępniania osobom trzecim swojego Loginu i Hasła.
  5. Użytkownik nie może przenieść praw i obowiązków wynikających z udziału w Szkoleniu na osoby trzecie.

VIII. Usunięcie konta Użytkownika i inne ograniczenia w dostępie do Platformy edukacyjnej

  1. Duży Ben jest uprawniony do usunięcia Loginu Użytkownika lub innego ograniczenia dostępu do zasobów Platformy edukacyjnej - według uznania- w przypadku, gdy:
    1. Użytkownik nie dokonał logowania do Platformy przez okres kolejnych 6 miesięcy,
    2. Użytkownik wykorzystuje konto niezgodnie z postanowieniami obowiązującego prawa lub Regulaminu,
    3. Login zdefiniowany przez Użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub niezgodnym z dobrymi obyczajami,
    4. Użytkownik nie jest już Agentem/Franczyzobiorcom sieci Duży Ben, nie jest  Pracownikiem Agenta/Franczyzobiorcy lub nie jest pracownikiem sklepu własnego Duży Ben
    5. dane Użytkownika są niekompletne, niezgodne z prawdą, uniemożliwiające skuteczny kontakt.
  2. Usługodawca nie ma obowiązku informować Użytkownika o okolicznościach powodujących usunięcie Loginu lub ograniczenie dostępu Użytkownika do Zasobów Portalu edukacyjnego.
  3. Użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z dostępu do Platformy Edukacyjnej i zgłosić potrzebę usunięcia jego konta poprzez wysłanie wiadomości na adres benclub@duzyben.pl.

IX. Odpowiedzialność

  1. Jeżeli inaczej nie określono Platforma edukacyjna, Szkolenia oraz poszczególne elementy w nich użyte stanowią własność Usługodawcy i są objęte ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. O prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2018 r. Poz. 1191).
  2. Informacje zawarte na Platformie edukacyjnej, Szkoleniach i innych Zasobach służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym.
  3. Autorzy Szkoleń, a także wszelkich informacji publikowanych na Platformie edukacyjnej i jej Zasobach dołożyli starań, aby treści w nich zawarte były zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Podane informacje nie stanowią jednak źródła prawa, urzędowej interpretacji przepisów prawa, a także nie są oficjalnym stanowiskiem właściwych organów lub władz.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Szkoleniach i innych Zasobach Platformy edukacyjnej portalu bez wcześniejszego powiadomienia Użytkowników.
  5. Żaden element Serwisu oraz Platformy edukacyjnej nie może być kopiowany lub rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie lub w jakikolwiek sposób, w tym w szczególności poprzez fotokopiowanie, drukowanie, nagrywanie na dyski twarde, dyski CD/DVD bądź inne środki służące przechowywaniu danych, bez zgody Usługodawcy.
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. Działania osób trzecich obsługujących sprzęt i oprogramowanie zapewniające prawidłowe i nieprzerwane działanie sieci publicznej Internet i stacji roboczej Użytkownika,
    2. Przypadki braku dostępności Platformy edukacyjnej, Szkoleń i innych Zasobów zaistniałe w związku z awarią systemu łączności telekomunikacyjnej oraz za inne skutki wadliwego działania łączy telekomunikacyjnych i szkód przez nie wywołanych, bez względu na przyczyny szkody powstałe w wyniku korzystania bądź niemożności korzystania z Serwisu, Platformy edukacyjnej, Szkoleń i innych Zasobów, jak również wynikłych z bezpośredniego lub pośredniego stosowania zawartych w nich informacji, zastosowania w praktyce prezentowanych w nich przykładów, dokładność i kompletność przedstawionych w nich informacji,
    3. Szkody powstałe w wyniku uszkodzenia sprzętu komputerowego Użytkownika bądź jego zasobów danych w trakcie lub w związku z korzystaniem z Platformy edukacyjnej, Szkoleń i innych Zasobów, w szczególności na skutek przedostania się do systemu informatycznego Użytkownika wirusów komputerowych.
  7. Korzystanie z Platformy edukacyjnej odbywa się na wyłączne ryzyko Użytkownika i na jego koszt związany z połączeniem z Internetem. Usługodawca nie gwarantuje niewadliwego i nieprzerwanego dostępu.
  8. Usługodawca nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji.
  9. Usługodawca nie gwarantuje, że informacje przesyłane za pomocą Internetu dotrą do Użytkownika w bezbłędnej, kompletnej i pełnej formie.

X. Polityka restartowania i aktualizacji Platformy edukacyjnej

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
    1. okresowego wyłączania Platformy edukacyjnej bez uprzedniego powiadomienia Użytkowników, w sytuacji, gdy będzie to konieczne z ważnych przyczyn technicznych i organizacyjnych, bądź z ważnych przyczyn wynikających z niezależnych od Usługodawcę i niezawinionych przez Usługodawcę czynników zewnętrznych,
    2. natychmiastowego skasowania każdej treści bez uprzedniego powiadomienia Użytkownika, w wypadku naruszenia przez daną treść postanowień niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów
  2. Wszelkie inne komunikaty o ewentualnych wyłączeniach Serwisu lub Platformy edukacyjnej będą wcześniej publikowane na stronie www lub wysyłane w formie e-maili przynajmniej na 12 godzin przez wyłączeniem.
  3. W trakcie restartu bądź wyłączenia Serwisu lub Platformy edukacyjnej, odwołanie do strony głównej ze wszystkich domen, powoduje wyświetlenie informacji o chwilowej niedostępności.

XI. Postępowanie reklamacyjne

  1. Użytkownik jest uprawniony do złożenia reklamacji w zakresie funkcjonowania Platformy edukacyjnej oraz jej Zasobów wysyłając reklamację na adres e-mail: benclub@duzyben.pl. Użytkownik może również złożyć reklamację w formie pisemnej wysyłając reklamację na adres: Duży Ben Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach ul. Wiśniowa 11 z dopiskiem: „Reklamacja platforma BenClub”.
  2. Treść reklamacji musi:
    1. zawierać imię i nazwisko Użytkownika lub login Użytkownika lub identyfikować inny podmiot składający reklamację w sposób niebudzący wątpliwości,
    2. wskazywać okoliczności będące przyczyną reklamacji oraz
    3. zawierać żądanie wynikające ze złożonej reklamacji.
  3. Reklamacja uniemożliwiająca identyfikację osoby, której dane dotyczą będzie, w zależności od decyzji Usługodawcy, pozostawiona bez odpowiedzi lub Usługodawca wezwie reklamującego o uzupełnienie danych identyfikujących reklamującego – chyba że Usługodawca rozwiąże problem wskazany przez reklamującego.
  4. W przypadku innych braków Usługodawca w terminie 30 dni od jej otrzymania wezwie reklamującego do ich uzupełnienia w terminie 14 dni, pod rygorem pozostawienia jej bez odpowiedzi.
  5. Usługodawca udziela odpowiedzi na kompletną reklamację w terminie 30 dni od jej otrzymania.
  6. Terminy z niniejszego rozdziału są zachowane w przypadku, gdy Usługodawca lub reklamujący wyślą pocztą lub kurierem odpowiedź w zakreślonym terminie, jeżeli odpowiedź została prawidłowo zaadresowana do zainteresowanego.
  7. W uzasadnionych przypadkach Usługodawca będzie uprawniony do wydłużenia terminu na udzielenie odpowiedzi na reklamację, o czym poinformuje reklamującego. Brak udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie nie może jednak być poczytywany za uznanie roszczenia przez Usługodawcę.

XII. Pełna klauzula informacyjna – RODO

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Duży Ben sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail bok@duzyben.pl, lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail iod_duzy_ben@eurocash.pl, telefonicznie pod numerem +48 61 333 2272 lub pisemnie na adres siedziby Administratora w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  3. W przypadku, jeżeli jest Pani/Pan pracownikiem podmiotu współpracującego z Administratorem, Pani/Pana dane osobowe obejmujące imię, nazwisko, stanowisko, dział pracownika, służbowy adres e-mail, mogliśmy otrzymać od Pani/Pana pracodawcy w celu założenia konta w platformie e-learningowej.
  4. Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane:
    1. w celu umożliwienia korzystania z platformy e-learningowej oraz obsługi konta – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy;
    2. w celu umożliwienia sprawdzania wiedzy w postaci testów, wyrażania opinii w postaci ankiet, zapoznawania się z ofertą szkoleniową Administratora i zapisywania się na oferowane wydarzenia oraz korzystania z bazy wiedzy umieszczonej na platformie e-learningowej, a także motywowania do podnoszenia wiedzy i wyników (w tym wyników sprzedażowych) poprzez organizowanie grywalizacji i publikowanie rankingów – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na poprawie wyników biznesowych poprzez podnoszenie świadomości i wiedzy personelu;
    3. w celach raportowymi analitycznym – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegającym na sporządzaniu analiz i statystyk oraz poprawie funkcjonalności platformy;
    4. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obrony swoich interesów gospodarczych
    5. w celu wykonywanie rozliczeń podatkowych - podstawą prawną przetwarzania są przepisy prawa podatkowego;
    6. w celu rozpatrywania reklamacji – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy.
  5. Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, w szczególności dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym wsparcie administracyjne oraz podmiotom świadczącym usługi szkoleniowe.
  6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres – odpowiednio – trwania umowy łączącej Panią/Pana z Administratorem (pracownicy, agenci i franczyzobiorcy Administratora) lub z agentem/franczyzobiorcą Administratora, a także przez okres rozpatrywania reklamacji, lub okres trwania prawnie uzasadnionego interesu administratora lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres niezbędny dla dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Dane będą przechowywane przez okres 6 lat dla celów podatkowych, jeżeli w związku z korzystaniem z Platformy e-learningowej została Pani/Panu przyznana nagroda lub inne świadczenie.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania oraz w zakresie w jakim przetwarzanie danych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora - prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
  8. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. W Polsce właściwym organem jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W przypadku, jeżeli Pani / Pan samodzielnie przekazał/a swoje dane osobowe Administratorowi celem rejestracji na platformie, podanie danych jest niezbędne celem wykonania umowy z Administratorem. Bez podania danych, wykonanie umowy nie jest możliwe.
  10. Podczas udziału w szkoleniu produktowym może Pani/Pan zostać poproszony o wyrażenie anonimowej opinii na temat produktu oferowanego przez Administratora poprzez narzędzie mentimeter.com, na przykład poprzez dodanie oceny punktowej, ikony, etc. Administrator nie będzie przetwarzać danych związanych z wyrażaniem ww. opinii. Pani/Pana dane w postaci adresu IP mogą być zbierane przez dostawcę narzędzia mentimeter.com. Więcej informacji o tym, w jaki sposób dostawca narzędzia mentimeter.com może przetwarzać Pani/Pana dane znajduje się w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://www.mentimeter.com/privacy.

XIII. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca po uprzednim potwierdzeniu z Użytkownikiem potrzeby poprawienia danych Użytkownika, Usługodawca dokona stosownej korekty drobnych błędów/oczywistych pomyłek pisarskich we wprowadzonych przez Użytkownika danych, w szczególności takich błędów jak tzw. literówki w treści imienia lub nazwiska.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
  3. Wszelkie zmiany wprowadzone do Regulaminu stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie www.benclub.duzyben.pl z zastrzeżeniem zmian w wysokości opłat wynikających z Regulaminu. O każdej zmianie regulaminu Użytkownik zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną wysłaną na adres konta e-mail podany przy rejestracji na Platformę edukacyjną lub dostępnym w profilu Użytkownika.
  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  5. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy